ПОСЛОВИ БУЏЕТА И ТРЕЗОРА
-Општине Сечањ
ПОСЛОВИ ТРЕЗОРА
Виши референт: ________________, __________________
Контакт: 069/
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- врши пријем и евиденцију, реализованих захтева корисника буџета, контролише исправност и ваљаност примљених захтева са одговрајућом књиговодственом документацијом,
- врши припрему плаћање обавеза по захтевима, по уговорима, водећи рачуна о утврђеним апропријацијама, као и о приливу буџета,
- прати извршење одобрених апропријација, стара се о благовременој ликвидатуру преузетих обавеза,
- доставља решења о одобреном плаћању рачуноводству чиме успоставља координацију рада са рачуноводством,
- води попис акта за решења и за за решења о одобреном плаћању корисницима буџетских средстава,
- одговоран је за регистар примљених захтева и примљене документације,
- врши усаглашавање тромесечних извештаја са извршеним плаћањем,
- обавља и води књиговодство буџетског Фонда противпожарне заштите општине Сечањ (као и завршни рачун истог),
- врши и друге послове по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ БУЏЕТА И ТРЕЗОРА
Саветник: ________________, __________________
Контакт: 069/
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- прати и примењује прописе у области рачуноводства и Закона о буџетском систему, сачињава преглед текућих прихода и расхода буџета, проверава захтеве за плаћење корисника буџета, након провере књиговодствене исправе и расположивог права за одређену врсту расхода,
- стара се у преузимању и одлагању извода и документације рачуна буџета и трезора, учествује и узради буџета и завршног рачуна у складу са буџетским календаром, води евиденцију о променама текуће буџетске резерве на основу решења и закључака општинског већа општине Сечањ,
- одговоран је за уредну и комплетну документацију на основу које су извршена плаћања за рачун буџета,
- врши проверу свих књиговодствених исправа које се упућују на ликвидатуру,
- обрађује потребне статистичке извештаје,
- води књиговодство прихода и расхода, дневник и главну књигу за сва примања и издатке и евиденцију за сваког директног и индиректног корисника буџетских средстава, врши плаћања са рачуна буџета,
- ради извештаје о пласирању новчаних средстава, извештаје о задужење буџета локалне власти, раде месечне кварталне, полугодишње и годишње извештаје о извршење буџета локалне власти,
- обавља и друге послове коме му повери рукоководилац Одељења и наченик Општинске управе.
ПОСЛОВИ КЊИГОВОДСТВА, ЛИКВИДАТУРЕ И ИНФОРМАТИКЕ
Саветник: _________________, _________________
Контакт: ____________________
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- обавља финансијско-књиговодствене послове Општинске управе, контира и књижи докуметацију Општинске управе,
- саставља периодичне обрачуне и завршни рачун, саставља извештаје о финансијско-материјалном пословању овог органа,
- саставља статистичке извештаје из делокруга управе,
- води дневник и помоћне књиге добављача, купаца и основних средстава,
- саставља извештаје о финансијском материјалном пословању општиског органа управе,
- обавља рачунску и законску контролу целокупне финансијске документације општинске управе,
- води књигу улазних и излазних фактура, врши припрему налога за пренос средстава добављачима,
- врши надзор над радом извршилаца на пословима руковања рачунаром у одељењима Општинске управе, као и на њиховој обуци при руковању истих,
- обавља послове за потребе трезора и буџетског рачуноводства и извештавања које обухвата финансијско извештавање, израда завршног рачуна,
- врши послове администратора у Одсеку ЛПА,
- ради на обрачуну плата запослених у Општинској управи по важећим прописима,
- пројектовање, инсталација, одржавање постојећих и увожење нових система,
- обука радника у области комуникације, одржавање и управљање мрежама,
- врши дизајнирање базе података,
- прикупљање потребних података за приказ на интернету, праћење електронске поште-праћење трендова на пољу рачунарске технике,
- штити ауторска права системског и другог софтвера,
- организација целокупног тока аутоматске обраде података,
- води програмску и организациону документацију,
- даје упуства за шифровање улазних подтака,
- врши тестирање изграђених програма,
- изграђује одговрајуће програме,
- води анализу информационих система,
- обавља и друге послове у складу са Законом о рачуноводству, а по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ БЛАГАЈНЕ И ОБРАЧУНА
Виши референт: ________________, __________________
Контакт: 069/
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- у складу са важећим прописима врши обрачун плате запослених у Општинској управи, обрачун боловања, боловања преко 30 дана, обрачун породиљског одсуства, обрачунава остале врсте исплата, уговоре о делу за привремене и повремене послове,
- издаје потврде о висини личног доходка запослених радника, врши обрачун по административним и судским забранама,
- стара се о правилној примени прописа из области благајничког пословања, о тачном, благовремном и уредном вођењу благајничког пословања тј. благајничког дневника,
- врши исплату накнаде одборницима Скупштине општине, члановима комисија и радних тела Скупштине општине у складу са важећим Одлукама СО и друге исплате у вези са радом Општинске управе,
- прати и примењује прописе из области рачуноводства и финансија у складу са Законом о буџетском систему,
- контролише исправност документације за готовинске исплате, књижи свакодневно благајничку документацију, води књигу примљених и издатих чекова,
- попуњава статистичке обрасце у области радних односа (М4) као и израду извештаја за потребе Министарства финансија (ПЛ образац).
- обавља и друге послове по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ АНАЛИЗЕ И ПЛАНИРАЊА БУЏЕТА
Сарадник: ________________, __________________
Контакт: 069/
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- прати и примењује важеће прописе и примењује исте,
- ради на припреми буџета, допунског буџета и одлуке о привременом финансирању,
- припрема потребне извештаје за израду горе наведених одлука,
- учествује на утврђивању апропријација са могућношћу обезбеђења прихода за потребни ниво расхода, припрема параметре за нацрт финансијског извршења плана буџета, саставља одговарајуће анализе и извештаје,
- учествује у изради завршног рачуна буџета,
- води евиденцију самодоприноса из зарада: месни самодопринос и врши пренос средстава налогом за пренос,
- води евиденцију средстава која се преносе МЗ за редовну делатност као и евиденцију средстава самодоприноса од пољопривреде и самосталне делатности,
- одговара за тачно и ажурно вођење самодоприноса као и њихових извештаја,
- саставља извештаје као и дописе оствареног самодоприноса,
- обавља и друге пословње по налогу руководиоца Одељења и наченика Општинске управе.
ПОСЛОВИ ИНТЕРНОГ КОНТРОЛОРА И ЈАВНИХ НАБАВКИ
Саветник: ________________, __________________
Контакт: 069/
Адреса : Вожда Карађорђа 57
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- врши контролу примене Закона у области материјално -финансијског пословања и наменског и законитог трошења средстава буџета од стране буџетских корисника, врши контролу свих транскација, које се тичу буџетских примања и издатака, управљања средствима и управљања дугом локалне власти,
- врши контролу над директним и индиректним корисницима буџета, јавним предузећима основаним од стране локалне власти правним лицима над који локална власт има директну или индиректну контролу као и над средствима месних заједницама,
- врши контролу поднетих захтева и даје сагласност или их враћа на корекцију уколико нису усклађени са важећим прописима и планираним износима,
- има приступ свим подацима, документима, извештајима и информацијама потребним за обављање функција код корисника буџетских средстава,
- води аналитичку евиденцију основних средстава, врши отпис вредности основних средстава, врши ревалоризацију према законској регулативи,
- одговоран је за спроведени попис и благовремено спровођење књиговодствених промена као и за пратећу документацију
- учествује у изради буџета и завршног рачуна у складу са буџетским календаром,
- учествује у припреми плана јавних набавки и његовом усаглашавању са финансијским планом односно одобреним расположивим апропријацијама,
- обавља послове спровођења јавних набавки
- припрема одлуке о покретању поступка јавних набавки
- предлаже критеријуме за избор најповољније понуде,
- прикупља понуде у координацији са Комисијом за јавне набавке,
- врши објављивање аката на Порталу јавних набавки
- комплетира финансијску документацију и доставља их ликвидатури,
- прати извршење јавних набавкиу складу са закљученим уговорима,
- води евиденцију о јавним набавкама и врши архивирање документације,
- обавља и друге послове по налогу председника, начелника Општинске управе и руководиоца Одељења.