ОДЕЉЕЊЕ ЗА ОПШТУ УПРАВУ, СКУПШТИНСКЕ И ЗАЈЕДНИЧКЕ ПОСЛОВЕ
-Општине Сечањ
РУКОВОДИЛАЦ ОДЕЉЕЊА (ЗАМЕНИК НАЧЕЛНИКА) – Димитрије Ступар, дипл. правник
Контакт: 065/846-13-10
Адреса : Вожда Карађорђа 57
Ел. пошта:
Руководилац одељења врши послове:
- замењује начелника Општинске управе у случају његове одсутности или спречености да обавља своју дужност
- организује и руководи радом Одељења,
- одговоран је за законит, правилан и ефикасан рад Одељења, за предузете или непредузете мере и радње за спровођење закона и других прописа,
- обавља најсложеније послове и задатке из делокруга рада Одељења,
- потписује сва акта које доноси Одељење у управном поступку,
- стара се о законитом, благовременом и квалитетном обављању послова и задатака,
- израђује нацрте одлука, решења и друга акта из надлежности Одељења,
- стара се о правилној, равномерној и пуној упослености радника, правилном коришћењу радног времена и средстава за рад, стручном оспособљавању радника и правилном односу радника према грађанима, државним органима, предузећима, установама и другим организацијама у остваривању њихових права и обавеза,
- остварује сарадњу и контакте са ресорним министарствима и надлежним покрајинским органима који су поверили одређене послове општини у надлежност,
- предузима мере за утврђивање дисциплинске и материјалне одговорности радника,
- одговоран је за законитост, правилан и благовремен рад, а нарочито за предузете мере у спровођењу Закона, одлука и других прописа Скупштине и председника општине;
- предузима мере за спровођење Закона и других прописа Општинске управе, а које су из делокруга овог Одељења;
- обавља најсложеније послове и задатке у Одељењу;
- врши надзор над радом месних канцеларија;
- одговоран је за однос радника Одељења према грађанима у вршењу даљих послова;
- даје стручна упуства за спровођење општих аката Скупштине општине, председника општине и наченика Општинске управе;
- усклађује рад и учествује у изради нацрта и предлога општих аката, анализа и извештаја и информација из делокруга Одељења;
- стара се о припремању потребних материјала за рад Скупштине, помаже секретару Скупштине у вези са радом Скупштине;
- стара се да се сви акти и радње у вези принудног исељења неовлашћено усељених лица у стамбене зграде и објекте, ураде у складу са Законом;
- предузима мере за утврђивање дисциплинске и материјалне одговорности радника;
- уређује и издаје Службени лист општине,
- израђује решења у правном поступку по захтевима грађана (промена личног имена, исправка у матичним књигама, накнадни упис у матичним књигама),
- обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе.
Остала радна места у Општинској управи општине Сечањ
Остала радна места у Општинској управи општине Сечањ
НОРМАТИВНО – ПРАВНИ ПОСЛОВИ
Звање: Саветник
Опис послова:
- обавља нормативно-правне послове који се односе на припрему и израду: нацрта одлука о изворним јавним приходима буџета општине;
- нацрта одлуке о буџету Општине, у делу који се односи на приходе и примања и нацрта одлуке којом се утврђује укупан обим и расподела средстава за вршење послова општине;
- нацрта одлука о конверзији потраживања и отпису дуга привредних друштава на основу закључака Владе РС и припрема уговоре о конверзији потраживања;
- учествује у припреми мишљења о примени одлука које припрема Одељење;
- припрема извештаје у вези примене одлука;
- обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ПРОТОКОЛА И ОДНОСА СА ЈАВНОШЋУ
Звање: Млађи саветник
Опис послова:
- обавља послове пријема гостију код председника општине, заменика председника, начелника Општинске управе, председника Скупштине општине и помоћни
- доставља председнику општине, заменику председника, председнику Скупштине општине и начелнику Општинске управе пресек и анализе актуелних и текућих информација;
- објављује информације за јавност које му дају предходно наведена лица;
- по налогу остварује и иницира сарадњу са предузећима и установама и стара се да систем комуникација са јавношћу буде на квалитетном нивоу;
- обавља послове везане за организацију конференција за новинаре;
- организује манифестације и пријеме у оквиру делокруга рада председника општине, заменика председника, председника Скупштине општине Сечањ и начелника Општинске управе;
- учествује у изради и ажурирању Информатора о раду општинских органа,
- одговара на пристигле захтеве за приступ информацијама од јавног значаја,
- учествује у изради збирке података о личности „Евиденција запослених“ и поступа по захтевима у складу са Законом о заштити података о личности
- обавља и друге послове по налогу председника општине, председника Скупштине општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе.
ТЕХНИЧКИ СЕКРЕТАР
Звање: Виши референт
Опис послова:
- Обавља административно-техничке послове за потребе изабраних, именованих и постављених лица у органима општине, прима и експедује пошту, пружа обавештења странкама и обавља техничку припрему материјала за седнице Скупштине општине и Општинског већа.
- Обавља и друге послове по налогу шефа кабинета, председника општине, начелника општинске управе и руководиоца одељења. За свој рад одговоран је шефу кабинета, председнику општине, начелнику општинске управе и руководиоцу одељења.
АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ СКУПШТИНЕ, ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ, СКУПШТИНСКИХ КОМИСИЈА, ОПШТИНСКОГ ВЕЋА И ОПШТЕ УПРАВЕ
Звање: Виши референт
Опис послова:
- обавља послове на прикупљању, умножавању и спајању материјала за седнице Скупштине општине, Општинског већа, комисија и општинске управе;
- врши све техничке припреме за нормалан рад седница Скупштине, општинског већа и Комисија, присуствује на исттим, води записник, израђује извод из записника саседница наведених органа и Коимисија;
- води регистар седница и тачака дневниг реда,
- обавља технички део послова везаних за рад „Службеног листа општине Сечањ“ и његово умножавање;
- стара се о правилној употреби фотокопир апарата и његовом одржавању, контактира са сервисерима ради поправке истих;
- обавља и друге послове које му повери руководилац Одељења и начелник Општинске управе;
- обавља послове слања материјала за потребе скупштине у електронском формату.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА РАЧУНАРСКИХ СИСТЕМА
Звање: Виши референт
Опис послова:
- Стара се о одржавању информационог система што подразумева администрирање мреже, апликативног и сиситемског софтвера, као и базе података;
- Пружа стручну помоћ корисницима апликативног софтвера, врши послове аутоматизације, евиденције и претраживање података уз коришћење интегралног информационог сиситема у складу са корисничким захтевима;
- Учествује у набавци рачунарске опреме и рачунарског потрошног материјала, води бригу о сигурности и безбедности информација и система;
- Пружа техничку подршку у вези спровођења избора, референдума и пописа становништва;
- Учествује у креирању налога и обуци запослених за рад на порталу е- Управа, врши администрацију процедура и корисничких налога, пружа помоћ приликом израде спецификације ИТ решења за потребе одељења и служби и врши тестирање и процену могућности њихове примене у раду Управе;
- Врши анализу рада одељења-служби са израдом предлога за промену постојећег начина рада увођењем електронског начина пословања;
- Пружа техничку подршку у вези са ажурирањем ,одржавањем и унапређењем информационог система људских ресурса, врши евалуацију и унапређење функционалности сајта Општине Сечањ према критеријумима и препорукама надлежних органа;
- обавља и друге послове које му повери руководилац Одељења и начелник Општинске управе;
ПОСЛОВИ – ЛИЧНИХ СТАЊА ГРАЂАНА – МАТИЧАР ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ СЕЧАЊ
Звање: Саветник
Опис послова:
- израђује предлоге решења у управном поступку по захтевима грађана (промена личног имена, исправка у матичним књигама, накнадни упис у матичним књигама);
- врши надзор над радом месних канцеларија по питању личних стања грађана;
- обавља све послове матичара за матично подручје места (врши припремне радње за венчање и присуствује чину венчања, врши упис у матичне књиге, уписује податке о држављанству и накнадне уписе у евиденцију држављана и друге послове матичара);
- обавља све послове у вези са издавањем исправа намењеним за употребу у иностранству;
- издаје уверења о кућној заједници, оверава све врсте изјава, узима на записник изјаве странака;
- саставља смртовнице и покреће оставински поступак за умрла лица;
- врши и оверу потписа, рукописа и преписа;
- обавља послове везане за вођење јединственог бирачког списка за подручје општине Сечањ и утврђује решење о упису и брисању бирача из бирачког списка;
- поред наведених послова, обавља и послове превођења на румунски језик;
- обавља и друге послове које му повери руководилац Одељења и начелник Општинске управе;
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ СУТЈЕСКА – ЗАМЕНИК МАТИЧАРА ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ СЕЧАЊ
Звање: Сарадник
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- обавља послове вођења матичних књига рођених, венчаних, умрлих и књиге држављана,
- води одговарајуће регистре за матичне књиге,
- унси податке из матичних књига у Централни систем за електронску обраду и складиштење податак и чување другог припмерка матичних књига,
- чува изворник матичне књиге,
- издаје уверења о држављанству,
- обваља матичне послове у вези са рођењем, закљушењем брака и састављање смтровница, стара се о формирању и чувању докуменатције и матичне архиве,
- врши оверу потписа, рукописа и реписа
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих,
- земењује шефа друге месне канцеларије у његовој одсутности,
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ ЈАША ТОМИЋ – МАТИЧАР ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ ЈАША ТОМИЋ
Звање: Сарадник
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- врши послове матичара за матично подручје насељеног места (врши припремне радње за венчање и присуствује чину венчања, врши упис у матичне књиге, уписује податке о држављанству и накнадне уписе у евиденцију држављана и друге послове матичара);
- саставља смртовницу и покреће оставински поступак за умрла лица;
- врши оверу потписа, рукописа и преписа;
- пружа правну помоћ и даје обавештења странкама ради остваривања њихових права код надлежних органа;
- води прописане евиденције и издаје уверења о чињеницама о којима води евиденцију;
- води поступак ради утврђивања чињеница о којима не води службену евиденцију и издаје уверења о тим чињеницама;
- обавља стручне послове у вези спровођења избора, референдума и писменог изјашњавања;
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих;
- води архивску књигу и одговоран је за спровођење архиве;
- замењује шефа друге месне канцеларије у његовој одсутности;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и наченик Општинске управе.
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ У КРАЈИШНИКУ – ЗАМЕНИК МАТИЧАРА ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ ЈАША ТОМИЋ
Звање: Саветник
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- обавља послове вођења матичних књига рођених, венчаних, умрлих и књиге држављана,
- води одговарајуће регистре за матичне књиге,
- унси податке из матичних књига у Централни систем за електронску обраду и складиштење податак и чување другог припмерка матичних књига,
- чува изворник матичне књиге,
- издаје уверења о држављанству,
- обваља матичне послове у вези са рођењем, закљушењем брака и састављање смтровница, стара се о формирању и чувању докуменатције и матичне архиве,
- врши оверу потписа, рукописа и реписа
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих,
- земењује шефа друге месне канцеларије у његовој одсутности,
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ЧИСТОЋЕ И ДОСТАВЉАЧА У МЕСНОЈ КАНЦЕЛАРИЈИ КРАЈИШНИК И СУТЈЕСКА
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља све послове који се односе на одржавање чистоће и хигијене у радним и другим просторијама месне канцеларије;
- одржава у чистом и уредном стању ходнике, тротоаре и ВЦ;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању испред зграде, и објеката и просторија које одржава;
- врши прање завеса и пешкира у радним просторијама;
- врши предају и преузимање свих пошиљки од организације ПТТ услуга, врши достављање писама грађанима, органима, политичким организацијама, организацијама и удружењима;
- врши обавештавање;
- обавља по потреби курирске послове за МЗ;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ У ЈАРКОВЦУ – МАТИЧАР ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ ЈАРКОВАЦ
Звање: Саветник
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- врши послове матичара за матично подручје насељеног места (врши припремне радње за венчање и присуствује чину венчања, врши упис у матичне књиге, уписује податке о држављанству и накнадне уписе у евиденцију држављана и друге послове матичара);
- саставља смртовницу и покреће оставински поступак за умрла лица;
- врши оверу потписа, рукописа и преписа;
- пружа правну помоћ и даје обавештења странкама ради остваривања њихових права код надлежних органа;
- води прописане евиденције и издаје уверења о чињеницама о којима води евиденцију;
- води поступак ради утврђивања чињеница о којима не води службену евиденцију и издаје уверења о тим чињеницама;
- обавља стручне послове у вези спровођења избора, референдума и писменог изјашњавања;
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих;
- води архивску књигу и одговоран је за спровођење архиве;
- замењује шефа друге месне канцеларије у његовој одсутности;
- обавља и друге полсове које му повери руководилац одељења и наченик Општинске управе.
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ У НЕУЗИНИ И БАНАТСКОЈ ДУБИЦИ
Звање: Виши референт
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- обавља послове вођења матичних књига рођених, венчаних, умрлих и књиге држављана,
- води одговарајуће регистре за матичне књиге,
- унси податке из матичних књига у Централни систем за електронску обраду и складиштење податак и чување другог припмерка матичних књига,
- чува изворник матичне књиге,
- издаје уверења о држављанству,
- обваља матичне послове у вези са рођењем, закљушењем брака и састављање смтровница, стара се о формирању и чувању докуменатције и матичне архиве,
- врши оверу потписа, рукописа и реписа
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих,
- земењује шефа друге месне канцеларије у његовој одсутности,
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ЧИСТОЋЕ И ДОСТАВЉАЧА У МЕСНОЈ КАНЦЕЛАРИЈИ СЕЧАЊ
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља све послове који се односе на одржавање чистоће и хигијене у радним и другим просторијама месне канцеларије;
- одржава у чистом и уредном стању ходнике, тротоаре и ВЦ;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању испред зграде, и објеката и просторија које одржава;
- врши прање завеса и пешкира у радним просторијама;
- врши предају и преузимање свих пошиљки од организације ПТТ услуга, врши достављање писама грађанима, органима, политичким организацијама, организацијама и удружењима;
- врши обавештавање;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ЧИСТОЋЕ И ДОСТАВЉАЧА У МЕСНОЈ КАНЦЕЛАРИЈИ ЈАРКОВАЦ
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља све послове који се односе на одржавање чистоће и хигијене у радним и другим просторијама месне канцеларије;
- одржава у чистом и уредном стању ходнике, тротоаре и ВЦ;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању испред зграде, и објеката и просторија које одржава;
- врши прање завеса и пешкира у радним просторијама;
- врши предају и преузимање свих пошиљки од организације ПТТ услуга, врши достављање писама грађанима, органима, политичким организацијама, организацијама и удружењима;
- врши обавештавање;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ШЕФ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ БОКА, КОНАК И ШУРЈАН - МАТИЧАР ЗА МАТИЧНО ПОДРУЧЈЕ БОКА
Звање: Виши референт
Опис послова:
- организује рад Месне канцеларије, врши и друге послове руководиоца организационе јединице;
- врши послове матичара за матично подручје насељеног места (врши припремне радње за венчање и присуствује чину венчања, врши упис у матичне књиге, уписује податке о држављанству и накнадне уписе у евиденцију држављана и друге послове матичара);
- саставља смртовницу и покреће оставински поступак за умрла лица;
- врши оверу потписа, рукописа и преписа;
- пружа правну помоћ и даје обавештења странкама ради остваривања њихових права код надлежних органа;
- води прописане евиденције и издаје уверења о чињеницама о којима води евиденцију;
- води поступак ради утврђивања чињеница о којима не води службену евиденцију и издаје уверења о тим чињеницама;
- обавља стручне послове у вези спровођења избора, референдума и писменог изјашњавања;
- рукује печатима и штамбиљима месне канцеларије и одговара за употребу и чување истих;
- води архивску књигу и одговоран је за спровођење архиве;
- замењује шефа друге гмесне канцеларије у његовој одсутности;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и наченик Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ЧИСТОЋЕ И ДОСТАВЉАЧА У МЕСНОЈ КАНЦЕЛАРИЈИ БОКА
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља све послове који се односе на одржавање чистоће и хигијене у радним и другим просторијама месне канцеларије;
- одржава у чистом и уредном стању ходнике, тротоаре и ВЦ;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању испред зграде, и објеката и просторија које одржава;
- врши прање завеса и пешкира у радним просторијама;
- врши предају и преузимање свих пошиљки од организације ПТТ услуга, врши достављање писама грађанима, органима, политичким организацијама, организацијама и удружењима;
- врши обавештавање;
- обавља по потреби курирске послове за МЗ;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ЧИСТОЋЕ И ДОСТАВЉАЊА У МЕСНИМ КАНЦЕЛАРИЈАМА КОНАК И ШУРЈАН
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља све послове који се односе на одржавање чистоће и хигијене у радним и другим просторијама месне канцеларије;
- одржава у чистом и уредном стању ходнике, тротоаре и ВЦ;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању испред зграде, и објеката и просторија које одржава;
- врши прање завеса и пешкира у радним просторијама;
- врши предају и преузимање свих пошиљки од организације ПТТ услуга, врши достављање писама грађанима, органима, политичким организацијама, организацијама и удружењима;
- врши обавештавање;
- обавља по потреби курирске послове за МЗ;
- обавља послове обезбеђења зграде општине у Сечњу,
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ КАРТОТЕКЕ И АРХИВЕ
Звање: Виши референт
Опис послова:
- организује рад писарнице и стара се о спровођењу прописа о канцеланријском пословању;
- припрема податке за састављање годишњег извештаја о кретању предмата по Закону о управном поступку и других предмета евидентираних у картотеци и о томе саставља потребне извештаје;
- заводи птредмете кроз картотеку и уписује у интерне доставне књиге;
- врши пријем странака, даје потребне информације у вези њихових права, пружа странкама стручну помоћ при попуњавању њихових захтева и стара се о уредности истих;
- врши преглед рефернетских књига, пријем враћених и решених предмета, обраду предмета, води роковник предмета и архивске књиге, класификује предмете по годинама, класама и по броју, архивира предмете и чува архивске предмете, врши одабирање архивксе грађе, редовно ивандредно излучивање безвредног регистраторског материјала;
- издаје предмете уз службени реверс запосленима у Општинској управи, као и странкама на увид;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
КАНЦЕЛАРИЈСКИ ПОСЛОВИ
Звање: Виши референт
Опис послова:
- врши пријем странака, даје потребне информације у вези њихових права, пружа странкама стручну помоћ при попуњавању њихових захтева и стара се о уредности истих;
- преузима пошту из интерних доставних књига, врши разврвставање и експедовање писмена путем поште и достављача, заводи пошту у књигу поште, по поптребни саставља потражнице;
- врши пријем, отварање, завођење и распоређивање поште кроз интерне доставне књиге у складу са Уредбом и упуством о канцеларијском пословању, формирање предмета за унутрашње организационе јединице;
- чува печете и штамбиље и одговоран је за њихову употребу, води евиденцију о печатима и штамбиљима;
- обавља и друге послове по налогу руководиоца одељења и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДБРАНЕ, ЗАШТИТЕ ОД ЕЛЕМЕНТАРНИХ НЕПОГОДА
Звање: Саветник
Опис послова:
- израђује план приправности, план мобилизације, план функционисања општинске управе у рату;
- координира рад предузећа на пословима одбране, у сарадњи са јавним предузећима и стручним институцијама, организује цивилну заштиту на нивоу општинск еуправе и координира послове цивилне заштите у сарадњи са јавним предузећима;
- израђује плана за заштиту од елементарних непогода,
- сарађује са општинским и месним штабовима за заштиту од елементарних непогода и координира послове заштите у срадњи са јавним предузећима;
- обавља послове из области заштите од пожара, организује и спроводи превентивне мере заштите од пожара и обуку радника из ове области;
- обавља и друге послове које му повери руководилац одељења и начелник Општинске управе.
СЕРВИРКА
Звање: Намештеник – четврта група радних места
Опис послова:
- припрема и сервира топле и хладне напитке;
- разноси топле и хладне напитке по канцеларијама у складу са упуством начелника,
- одржава чистоћу у кухињи;
- одржава прибор којим рукује;
- брине и одговара за посуђе и есцајг за који је задужена;
- благовремено требује потребне напитке и потрошни материјал и стара се о њиховом рационалном коришћењу;
- води књигу набавке;
- обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника Оптшиснке управе.
ВОЗАЧ СЛУЖБЕНОГ АУТОМОБИЛА I
Звање: Намештеник – четврта група радних места
Опис послова:
- врши послове превоза лица, ствари и опреме;
- обавља послове редовног дневног и недељног прегледа возила (контролише ниво течности у хладњаку и мотору, ниво уља у мотору, ниво електролита у акумулатору, кочнице, светла, вентилатор, каиш и друге делове возила);
- обавља послове мањих поправки које може да изврши приручним алатом;
- прање и чишћење возила, снабдевање возила горивом;
- на путном листу потписује за техничку исправност возила за које је задужен и уписује тачну релацију са пређеним километрима предвиђене вожње;
- возило са којим се задужен одржава увек у чистом и исправном стању;
- положен возачки испит „Б“ категорије
- обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ТЕХНИЧКОГ ОДРЖАВАЊА ПОСЛОВНИХ ПРОСТОРИЈА, ОДРЖАВАЊЕ КРУГА И ЗГРАДЕ – ПОМОЋНИ ВОЗАЧ
Звање: Намештеник – четврта група радних места
Опис послова:
- врши послове прегледа зграде општине и месних канцеларија, уређаја и инсталација и опреме и отклања све кварове изузев оних за које потребно ангажовање трећих лица;
- врши све хитне и ванредне интервенције на електричним инсталацијама, водоинсталацијама и плинским пећима, браварске и столарске послове;
- обавља и помоћно-техничке послове (истицање и скидање застава на згради СО уз старање за њихово чување, скидање и постављање, преношење намештаја и инвентара;
- ван радног времена обавља све потребне хитне и ванредне интервенције и обавештава по потреби надлежне службе;
- обавља све помоћно-техничке послове на редовном одржавању зграде Општинске управе као и мање поправке на згради, канцеларијама;
- одржава двориште и парк;
- по потреби обавља послове возача;
- одржава чистоћу дворишта, травнатих површина, ниског украсног растиња, коси травнате површине;
- положен возачки испит „Б“ категорије
- обавља послове обезбеђења зграде општине у Сечњу,
- обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДРЖАВАЊА ХИГИЈЕНЕ
Звање: Намештеник – пета група радних места
Опис послова:
- обавља послове одржавања чистоће у пословним, помоћним и другим просторијама, ходницима и санитарним чворовима, на инвентару, уређајима и опреми којима је задужена;
- у зимском времену и за време временских непогода одржава уличне и прилазне тротоаре у чистом и проходном стању,
- врши паљење и гашење пећи у радним просторијама;
- врши прање завеса и пешкира;
- одржава у уредном стању парк и двориште;
- врши заливање и одржавање цвећа у пословним просторијама;
- обавља послове дежурне спремачице према исказаној потреби за време радног времена и викендом;
- обавља и друге послове по налогу руководиоца и начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ЕКОНОМА
Звање: Намештеник – четврта група радних места
Опис посла:
- одговоран је за целокупну имовину општинске управе општине Сечањ,
- врши набавку потрошног материјала, ситног инвентара, резервних делова и других материјала, стрвари и опреме,
- води сву потребну прописану евиденцију о стварима, опреми, ситног инвентара и потрошног материјала,
- обавља магацинске послове, врши пријем, обезбеђење, чување, одржавање и издавање материјала, инвентара и друге робе,
- води магацинско књиговодство, даје предлоге за набавку и расходовање потрошног материјала,
- води картице ситног материјала и отпис истог,
- одговоран је за организовање, обезбеђење имовине у власништву органа општине,
- обавља и друге послове које му повери руководилац Одељења и начелник Општинске управе.
ПОСЛОВИ ДОСТАВЉАЧА
Звање: Намештеник - четврта група радних места
Опис послова:
- врши предају и преузимање пошиљки од организација ПТТ услуга;
- врши предају и преузимање докумената код надлежних служби;
- врши доставу новчаних докумената и новца од управе за јавна плаћања и банака;
- врши достављање аката у рад организационим јединицама;
- води евиденцију писмена за достављање;
- врши достављање писмена грађанима, предузећима, организацијама, заједницама и установама на територији МЗ Сечањ;
- врши утовар и истовар канцеларијског материјала и другог материјала и опреме за потребе органа;
- по потреби обавља послове обезбеђења зграде у Сечњу,
- обавља и друге послове по налогу руководиоца одељења и начелника Општинске управе.
АДМИНИСТРАТИВНИ РАДНИК ПРИ КАНЦЕЛАРИЈИ ЗА СИРОМАШТВО
Звање: Виши референт
Опис послова:
- води административне послове у Кацнеларији за сиромаштво,
- прима захтеве странака,
- припрема седнице Комисије за смањење сиромаштва,
- упућује кориснике на одрађивање друшвено корисног рада у месне заједнице,
- Припрема спискове трговина и апотека са којима Канцеларија има потписане уговоре у писаној и електронској форми,
- обваља друге послове по налогу руководиоца, председника Комисије за смањење сиромаштва и начелника Општинске управе.