Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Opština Sečanj
OPŠTINSKO VEĆE OPŠTINE SEČANJ
Broj: 02-202/2024-V
Dana: 26.06.2024. godine
Sečanj
Na osnovu članova 54. i 56. Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl. glasnik RS“, br.129/2007, 83/2014- dr. zakon, 101/2016 – dr.zakon, 47/2018, 111/2021 – dr.zakon), članova 102. i 103. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl. glasnik RS“, br. 21/2016, 113/2017, 113/2017 – dr. zakon, 95/2018, 98/2018 – dr. zakon, 86/19 – dr. zakon, 157/2020 – dr. zakon, 114/2021, 92/2023), člana 9. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl. glasnik RS“ br. 107/2023), Opštinsko veće opštine Sečanj, na sednici održanoj 26. juna 2024.godine, oglašava
JAVNI KONKURS
ZA POPUNJAVANJE POLOŽAJA U OPŠTINSKOJ UPRAVI OPŠTINE
SEČANJ
NAČELNIK OPŠTINSKE UPRAVE OPŠTINE SEČANJ
I Organ u kome se radno mesto popunjava: Opštinska uprava opštine Sečanj.
II Podaci o radnom mestu koje se popunjava:
Načelnik Opštinske uprave, Položaj u I grupi.
Broj službenika na položaju – 1 (jedan).
Opis poslova: Rukovodi i koordinira radom Opštinske uprave, planira, usmerava i nadzire rad Opštinske uprave, usklađuje rad organizacionih jedinica Opštinske uprave i obezbeđuje njeno funkcionisanje kao jedinstvenog organa, ostvaruje saradnju organizacionih jedinica u okviru Opštinske uprave, obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom opštine, odlukama Skupštine opštine, Opštinskog veća i Predsednika opštine.
Uslovi za rad na položaju: stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje pet godina radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet), kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava i sledeće uslove: da je punoletan državljanin Republike Srbije; da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci; da ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.
III Vrsta radnog odnosa: radno mesto se popunjava zasnivanjem radnog odnosa na 5 (pet) godina.
IV Mesto rada: Opštinska uprava opštine Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br. 57, Sečanj.
V Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku
U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.
Postupak i način provere kompetencija
1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija:
1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).
1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).
1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).
2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada – poslovi rukovođenja: 1) opšti, strategijski i finansijski menadžment; 2) upravljanje ljudskim resursima; 3) organizaciono ponašanje; 4) upravljanje promenama; 5) upravljanje projektima; 6) strategije i kanali komunikacije; 7) upravljanje javnim politikama – vršiće se usmeno, putem simulacije.
Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada – studijsko-analitički poslovi: 1) metode i tehnike analiziranja planskih dokumenata i propisa i izrade izveštaja o stanju u oblasti; 2) tehnike i metode sprovođenja ex-ante i ex-post analize efekata javnih politika/propisa i konsultativnog procesa i izrade odgovarajućih izveštaja; 3) identifikovanje resursa neophodnih za upravljanje javnim politikama – costing; 4) metodologiju pripreme dokumenata javnih politika i formalnu proceduru za njihovo usvajanje; 5) metodologiju praćenja, sprovođenja, vrednovanja i izveštavanja o efektima javnih politika – vršiće se usmeno, putem simulacije.
Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada – upravno-pravni poslovi: 1) opšti upravni postupak; 2) pravila izvršenja rešenja donetih u upravnim postupcima; 3) posebne upravne postupke – vršiće se usmeno, putem simulacije.
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa Statut opštine Sečanj, Odluka o Opštinskoj upravi opštine Sečanj.
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Propisi iz delokruga radnog mesta: Zakon o opštem upravnom postupku, Zakon o zaposlenima u AP I JLS, Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o finansiranju lokalne samouprave, Zakon o osnovama svojinsko pravnih odnosa, Zakon o javnoj svojini, Zakon o porezu na imovinu, Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji.
3. Provera ponašajnih kompetencija:
Provera ponašajnih kompetencija: Upravljanje informacijama; Upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata; Orijentacija ka učenju i promenama; Izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa; Savesnost, posvećenost i integritet; upravljanje ljudskim resursima, strateško upravljanje – vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.
4. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).
VI Dostavljanje dokazapri podnošenju prijave
Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.
Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno/usmeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.
Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka
Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:
- original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
- original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo),
- original ili overena fotokopija uverenja da kandidat nije pravnosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci (izvod iz kaznene evidencije nadležne Policijske uprave izdat nakon oglašavanja ovog konkursa);
- potpisana i overena izjava data pod materijalnom i krivičnom odgovornošću da kandidatu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa ili potvrda državnog organa, odnosno organa autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave;
- Uverenje o položenom državnom stručnom ispitu.
Službenik (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
Napomena: Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih i uverenje da kandidat nije pravnosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Zakonom o opštem upravnom postupku („Sl. glasnik RS“, br. 18/2016 i 95/2018-autentično tumačenje), propisano je, između ostalog, da je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid u podatke o činjenicama neophodnim za odlučivanje o kojima se vodi službena evidencija, da ih pribavlja i obrađuje; da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama. Navedene dokaze kandidat može da dostavi uz prijavu i sam, a u cilju efikasnije i bržeg sprovođenja izbornog postupka.
Potrebno je da kandidat popuni izjavu kojom se opredeljuje za jednu od dve mogućnosti-da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će kandidat to učiniti sam.
Popunjenu izjavu (Obrazac 1) je neophodno dostaviti uz napred navedene dokaze kako bi organ mogao dalje da postupa.
Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.
VII Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave
Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji opštine Sečanj- https://secanj.ls.gov.rs/ ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti na pisarnici Opštinske uprave opštine Sečanj.
Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u Opštinskoj upravi opštine Sečanj.
VIII Rok za podnošenje prijava
Rok za podnošenje prijave na javni konkurs je 15 (petnaest) dana od dana oglašavanja obaveštenja o javnom konkursu u dnevnim novinama „Informer“ tj. od 27.06.2024.godine.
IX Adresa na koju se podnosi prijava na javni konkurs:
Opštinska uprava opštine Sečanj, ul. Vožda Karađorđa br. 57, 23240 Sečanj, sa naznakom „Konkursnoj komisiji za javni konkurs“ i navodom izvršilačkog radnog mesta za koje se prijava podnosi.
Prijava na javni konkurs se podnosi putem pošte ili neposredno na pisarnici Opštinske uprave opštine Sečanj.
X Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak
O datumu i vremenu sprovođenja izbornog postupka kandidati će biti obavešteni telefonskim putem, putem elektronske pošte ili pošte, na brojeve i adrese koje su naveli u prijavi.
XI Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu: Dimitrije Stupar, tel. 023/3150-731.
* Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Predsednik Opštinskog veća
Nebojša Meljanac
Dokumenta za preuzimanje |
---|
Javni konkurs za načelnika Opštinske uprave opštine Sečanj |
Obrazac |